Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Η Βανδή για τον Ντέμη: Τα κεφτεδάκια μου δεν είναι ποτέ καλύτερα από της...

Πιο ανανεωμένη και κεφάτη από ποτέ εμφανίστηκε η Δέσποινα Βανδή στον Πέτρο Κωστόπουλο, χθες βραδυ!
«Άλλαξα» είπε, (κατά τον τίτλο του νέου της album) και το εννοεί:
«Οφείλουμε ν΄αλλάζουμε μεγαλώνοντας. Οφείλεις να ωριμάζεις. Αλλάζουν οι συνθήκες και ο τρόπος ζωής σου». Ωστόσο όπως δήλωσε, οι πολιτικοοικονομικές εξελίξεις στη χώρα μας, την έχουν προβληματίσει πολύ.
Μιλώντας για τον Ντέμη Νικολαϊδη, αποκάλυψε πως:
"Είναι πολύ κάθετος, τετράγωνος, ισχυρογνώμων, δεν είναι πολύ κοινωνικός και τα κεφτεδάκια μου δεν είναι ποτέ καλύτερα από της μαμάς του. Έχει ελαττώματα"
Στην ερώτηση πως βλέπει το μέλλον, απάντησε:
«Είμαι μια κανονική γυναίκα με κυτταρίτιδα. Θέλω να κρατήσω όσο μπορώ τις αναλογίες μου και στα 60 μου να φαίνομαι σαν 50»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: