Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Η σοφία του κόσμου

  ΘΕΛΕΙΣ να τα κάνεις θάλασσα στην ζωή σου! Πολύ απλό: Προσπάθησε να αρέσεις σε όσο το δυνατόν περισσότερους!

 "Ο κόσμος είναι ένα βιβλίο. Όποιος δεν ταξιδεύει, διαβάζει μόνο μια σελίδα του", έγραφε ο Άγιος Αυγουστίνος.

 
 Είμαι σε ηλικία που φωνάζουν "νεαρέ" και δε γυρνάω...


Αν όλοι οι φίλοι και γνωστοί σου έλεγαν ακριβώς αυτό που σκέφτονται, δεν θα είχες ούτε φίλους ούτε γνωστούς.

 
 - Γνώρισα έναν βιολόγο 17 ετών.
- Πολύ μικρός δεν είναι για βιολόγος;
- Ναι, είναι μικροβιολόγος.


 
Στην Αυστραλία...
Με πιάνει μπάτσος να πατάω το γκαζόν στο Εθνικό Πάρκο.
- Την πινακίδα δεν την είδες; 5 δολάρια πρόστιμο.
- Μόνο 5;
- Το είχαμε 20, αλλά δεν πάταγε κανένας.

 
Του έστειλα τα Χρόνια πολλά και να τα εκατοστύσει!
Ελπίζω να κατάλαβε το ορθογραφικό μου...

"Επιτυχία είναι να πηγαίνεις από αποτυχία σε αποτυχία
χωρίς να χάσεις τον ενθουσιασμό σου".
( Winston Churchill )

 
 Ο Ανδρέας Παπανδρέου έλεγε ότι και εναν γάιδαρο να βάλεις υπουργό στην Ελλάδα, θα βρεθούν γυναίκες να τον ερωτευτούν.


Μην πιστεύεις ποτέ το "Σου πάει" της πωλήτριας!
Ούτε το "Έχουν φύγει, είναι στο δρόμο" των ντελιβεράδων!
Και βεβαίως, ούτε το "ένα εκατοστό μόνο" της κομμώτριας.


Η καλή μέρα από το φιλί φαίνεται... 


- Μου αρέσεις γιατί έχεις κλάση.
- Κι εμένα μου αρέσεις, ελπίζω να μην έχεις σχέση.


Κάτω από 10 ευρώ βάζουν πλέον βενζίνη οι περισσότεροι οδηγοί.
Σε λίγο θα λες να στο φουλάρουν και θα γίνεται γιορτή στο βενζινάδικο.
Χαμός, αγκαλιές, φιλιά, φωτογραφίες, αυτόγραφα.

Δεν έφυγα από πουθενά, δεν έχω να ξεχνάω.
Απ’ τη ζωή μου έρχομαι και στη ζωή μου πάω.

ΝΑ ΓΕΥΕΣΑΙ τα πάντα και θα διαπιστώσεις ότι η ζωή έχει ωραία γεύση.
  

Τις καλύτερες φωτογραφίες τις έχω "τραβήξει" με τα μάτια και το μυαλό.


Το πλύσιμο των πιάτων θέλει γάντια και από τους δυο. Εννοείται πως δε θα τα πλύνει αυτός που φοράει γάντια του μποξ.


  Έμαθα τόσα από τα λάθη μου, που λέω να κάνω κι' άλλα...


- Ροχαλίζεις;
- Τι λες, εγώ κοιμάμαι σαν πουλάκι.
- Ναι, ...γουρουνό-πουλο!


Αν ντρέπεστε να τσουλάτε με τα χέρια το ποδήλατο στην ανηφόρα, σκεφτείτε πόσο χειρότερα θα φαινόσασταν πάνω του εκείνη την ώρα.


ΕΜΕΙΣ στην παρέα τρώμε όλοι την ίδια ποσότητα για να παχαίνουμε ομοιόμορφα. Κάνουμε ομοιοπαχυτική!

Τηλεγράφημα:
"Πεθερά νεκρή. Παρακαλώ ενημερώστε αν θέλετε ταφή, αποτέφρωση ή ταρίχευση."
Η απάντηση:
"Ας μην ρισκάρουμε.
Κάνετε και τα τρία!"


Αν δεν ξεχειλίσει η καρδιά του ανθρώπου από αγάπη ή από θυμό, τίποτα δεν μπορεί να γίνει στον κόσμο (Ν.Καζαντζάκης).


Να αγαπάτε τους ανθρώπους με αδυναμίες.
Μία από αυτές μπορεί να είστε εσείς.


Κάθε σπίτι ένας τρελός και στο δικό μας όλοι. 

 
Απορία...
Τελικά, έμαθε κανείς που είναι του διαβόλου η μάνα;


Άκουσα στην τηλεόραση δηλώσεις Άγγλου πολίτη που έλεγε
"δεν υπάρχει κράτος", για τον τρόπο που αντιμετώπισε την κακοκαιρία η χώρα του. Φαντάσου να τον φέρουμε στην Ελλάδα...

 
Λαϊκή σοφία...
Αν δεις και δεν χορταίνεις, σταμάτα!


- Με είπε τσιγκούνη.
- Και εσύ τι είπες;
- Τίποτα! Η σιωπή είναι χρυσός!!!

 
Οι ποιητές χρειάζονται σε έναν μικρόψυχο καιρό.
Για να ονειρευτούμε, ξανά.
Να ανασάνουμε καθαρό αέρα κι όχι τον μολυσμένο των Τσοχατζόπουλων.
Να ξαναμυρίσουμε την ευωδιά του δάσους και όχι του καμένου δέντρου.

Πόλεμος σημαίνει, να σκοτώνονται άνθρωποι μεταξύ τους που δεν γνωρίζουν ο ένας τον άλλον, για τα συμφέροντα ανθρώπων που γνωρίζονται μεταξύ τους, αλλά δεν αλληλοσκοτώνονται.

 Καλύτερα να προσεχείς τα δικά σου λάθη,
παρά τα λάθη των άλλων.
(Ξενοφών).

Η σωστή απάντηση στο "σε θέλω" είναι μια και μοναδική: - "Εγώ να δεις πόσο"...


"Κάθε αρχή και δύσκολη" - λένε.
Γιατί, το τέλος είναι εύκολο;


Ομολογία "φίλης"!
Εντάξει το παραδέχομαι.
Δεν είμαι τέλεια.
Είμαι ...παύλα!


Πήρα καινούργιο δερμάτινο.
Αύριο έκλεισα ραντεβού με τον δερματολόγο για να μου πει πόσο καλό είναι.


Ωόν τίλλεις - Πλούταρχος
Σημαίνει μάταιος, χαμένος κόπος.
(Σ. Σ. Σε απλά ελληνικά, πάρε το αυγό και κούρευτο).


Αν οι άντρες μετά το γάμο φέρνονταν στις γυναίκες τους όπως την περίοδο του φλερτ, θα είχαμε λιγότερα διαζύγια και περισσότερες χρεοκοπίες.


Πολλοί ξεχνάνε να βάλουν τόνο στις λέξεις.
Αρκετοί στη "δουλεια" δεν τον βάζουν επίτηδες.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: